czwartek, 31 maja 2012

Wyzwanie "Z półki" 2012 - czerwiec

Przystąpiłam do wyzwania w maju i wybrałam Poziom 2 - 6-10 przeczytanych książek. Jednocześnie obiecałam sobie, że sięgnę raz w miesiącu po książkę z półki, no i zrobiłam przegląd książek na półkach.
Książką którą wybieram na czerwiec jest

"Ogród Kamiennych Kwiatów" - Deborah Smith

. Po raz pierwszy przeczytałam ją 2003 roku, a pożyczyła mi ją koleżanka, byłam nią oczarowana i sama sobie kupiłam, książka stałą się jedną z moich ulubionych, czytałam ją do tej pory trzy razy, ostatni raz w 2009 roku - więc czas sięgnąć po nią i zobaczę czy nadal będę nią oczarowana :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...