środa, 2 maja 2012

Bibliotekowe szaleństwo :)


Tak, to moje dzisiejsze bibliotekowe szaleństwo .... chyba trochę przesadziłam. Wpadło mi w ręce kilka zakupionych przez bibliotekę nowości i dalsze części sagi kryminalnej C. Lackberg ..... więc zagarnęłam wszystko do domu ..... no to maj będzie mocno czytelniczy :)
  1. Lustro czasu - Anna Piega
  2. Dwa jabłka - Katarzyna Szafraniec
  3. Szósty - Agnieszka Lingas-Łoniewska
  4. Klub Matek Swatek, Operacja: Londyn - Ewa Stec
  5. Układ z Panem Bogiem - Ewa Kopsik
  6. Kobiety z domu Soni - Sabina Czupryńska
  7. Ofiara losu - Camilla Lackberg
  8. Niemiecki bękart - Camilla Lackberg
  9. Syrenka - Camilla Lackberg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli mnie odwiedziłeś/aś, będzie mi miło jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza. Komentarze wulgarne i anonimowe, będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...